mandag 3. februar 2014

Smart kjølekurv!


Innimellom, sånn, når jeg tenker etter, så finner jeg ut at jeg burde tenkt før. For det er vel sånn at etterpåklokskap er den mest eksakte vitenskap i Norge. Da hender det ofte at jeg finner ut at, ja noe slikt skulle jeg gjerne hatt. Som for eksempel en kjølebag, kjølekurv eller veske, alt etter som. For det er jo en svært så praktisk sak å ha med seg på stranden eller andre steder, på litt varme sommerdager. Så kanskje jeg skal kjøpe inn en sånn til sommeren, så er jeg og kidsa klar for en varm og herlig sommer. Så er jeg i tillegg litt sånn i forkant, liksom før!

YELLOWSTONE BASKET
Smart kjølekurv i polyester (600D). Har en stålramme av aluminium som gjør den stabil. Modellen er ekstra høy for å kunne ha stående f.eks. en 1,5 L PET-flaske. En ekstra tykk konstruksjon som gjør at den holder kulden bedre. Lomme på langsiden og ett hull for bag-in-box på kortsiden.

Farger: Sort, oransje, blå, lime og navy
Størrelse: 46 x 33 x 29 cm



Dagens trivia, sånn i tilfelle du lurte:
Sommer er den lyseste og mildeste av de fire årstidene. Om sommeren er blomstringa og veksten i naturen på sitt kraftigste, og perioden følger etter våren og avløses av høsten.